איך מכינים עוגה עם תמונה אכילה
קונדיטוריה לילדים,  קישוט קינוחים

איך מכינים עוגה עם תמונה אכילה?

גם אני כמו הרבה אחרים, חיפשתי ברחבי הרשת אחת תשובה חד משמעית ונכונה לשאלה- איך משתמשים בדף אכיל? התשובות היו מגוונות ומפליאות- היו כאלו שהמליצו להניח דף סוכר על העוגה רק כמה דקות לפני הגשת העוגה (בינינו, למי יש זמן ביום הולדת להתחיל להתעסק עם הכנת גנאש לעוגה, ציפוי העוגה, הנחת דף סוכר וקישוט עוגה?), אחרים התעקשו שאין מה לעשות (?!!) דף סוכר במקרר תופס לחות ולכן נוצרות בועות אם מכינים עוגה עם תמונה אכילה. בקיצור, היה לי סלט בראש ולא באמת מצאתי את התשובה הנכונה.

הייתם מאמינים שזו עוגה עם תמונה אכילה שהייתה לילה לפני במקרר?

פתרון התעלומה הגיע בזכות אושר מ"Osher cakes" שמכינה עוגות מושלמות ברמה של יצירת אומנות (שווה להציץ בפייסבוק שלה- Osher cakes ) שנתנה לי עצת זהב! היא הסבירה לי בצורה פשוטה שצריך ליצור "מגן" לדף הסוכר על ידי שכבת שוקולד שתפריד בין הקרם של העוגה לדף הסוכר.

דף סוכר לקישוט עוגת יום הולדת

בחיי שטיפ כזה משנה חיים! אין יותר עוגה עם תמונה אכילה מכווצצת, עם בועות וגלים! שמים לזה סוף! הפשלתי שרוולים והחלטתי להעביר את הבשורה הלאה! אם גם אתם נותרתם ללא מענה לשאלות כגון- איך לטפל בדף סוכר? האם דף סוכר יכול להישאר לילה במקרר מבלי שיקרה לו כלום? (ספויילר- ברור שכן) איך מצפים עוגה בדף סוכר? איך עובדים עם דף סוכר? איך ניתן לקשט עוגת יום הולדת עם תמונה אכילה? איך עובדים בקלות עם דף סוכר? איך להכין עוגה עם דף סוכר? איך מדביקים דף סוכר על עוגה? איך שמים דף סוכר על העוגה מבלי שיווצרו בועות? האם צריך לשים דף סוכר רגע לפני הגשת העוגה? מהן הוראות השימוש לתמונה אכילה לקישוט עוגה? כיצד מצפים עוגה בדף סוכר? איך משתמשים בדף אכיל? איך מכינים עוגת יום הולדת עם תמונה? –> לכל השאלות האלו יש לי תשובה והיא מאד פשוטה וקלה.

סרטון של דקה שבו תבינו אחת ולתמיד- איך מכינים עוגה עם תמונה אכילה?

הוראות שימוש להכנת עוגה עם תמונה אכילה:

  1. הסירו את השקף מדף הסוכר.
  2. המיסו מעט שוקולד צימיקאו לבן במיקרוגל בפולסים קצרים (בסרטון המסתי בטעות המון שוקולד.. אל תעשו את הטעות הזו)
  3. בעזרת מרית / פלטה, מרחו שכבה דקה על גבי דף הסוכר וחכו לייבוש
  4. הכינו גנאש שוקולד לעוגה (100 גרם שוקולד מריר עם חצי כוס שמנת מתוקה / צמחית)
  5. שפכו את גנאש השוקולד על כל העוגה.
  6. הניחו בזהירות את דף הסוכרעל גנאש השוקולד.
  7. שמרו באריזה אטומה במקרר עד להגשה. טאדאאאאאם! עכשיו תוכלו להנות מעוגה עם תמונה אכילה ללא גלים וללא בועות ואפילו להכין אותה ערב לפני!
עוגת יום הולדת עם תמונה אכילה לאחר חיתוך

אם בכל זאת, לאחר כל ההסבר וסרטון הוראות הכנה לעוגה עם תמונה אכילה, אין לכם כוח או רצון להכין, תוכלו תמיד לדבר איתי ואני אשמח לעזור- 054-4240134

מחיר עוגת יום הולדת לגן ללא תמונה אכילה (גודל A4) – 90 .
מחיר עוגת יום הולדת לגן עם תמונה אכילה (גודל A4) – 140 .
מחיר עוגת יום הולדת לגן ענקית עם תמונה אכילה (גודל A3) – 200 .

דילוג לתוכן