סדנאות שוקולד בחג פסח לירון רופא
אטרקצית בפסח,  חגים ואירועים,  סדנאות לילדים,  פסח מתוק

סדנת שוקולד בפסח

אם אתם מחפשים אטרקציה בפסח, פעילות בפסח, רעיונות לבילוי עם הילדים בפסח, תעסוקה לילדים בחג פסח, אטרקציות לפסח 2024, הכתובת ממש כאן! ברוכים הבאים לסטודיו מתוק מתוק עם לירון רופא שבכרמיאל. סטודיו שכולו צבעוניות, מתיקות והמון כיף 🙂

בסטודיו מתוק מתוק עם לירון רופא, בכל חג יש רצף של סדנאות לילדים וסדנאות למבוגרים שקשורות לאותו החג. בסדנת שוקולד בחול המועד פסח נכין פצצות שוקולד, טבלאות שוקולד במגוון תוספות, פירמידה משוקולד עם הפתעה בפנים ואפילו שברי מצה מצופים ב… שוקולד 🙂

סדנת שוקולד בחול המועד פסח לירון רופא

איפה מתקיימת סדנת פסח?

סדנת פסח מתקיימת בסטודיו מתוק מתוק עם לירון רופא בכרמיאל. אם אתם מהצפון ובא לכם בילוי מתוק בפסח או אם אתם באתם לחופשה בצפון ואתם מחפשים פעילות משפחתית, זו בהחלט יכולה להיות אופציה מעולה. מדובר בבילוי שמשלב עשייה, יצירתיות, למידה, הכנה ותוך כדי גם אכילה.

סדנת שוקולד לפסח לירון רופא

למי מתאימה סדנת פסח?

סדנת פסח מתאימה לכל מי שמחפש פעילות לפסח, אטרקציה לחג הפסח, רעיון לבילוי לא שגרתי לפסח, תעסוקה לילדים בחג הפסח. היא מתאימה לילדים מגילאי 4 עד גילאי 16.

סדנת שוקולד לפסח לירון רופא

מהי עלות סדנת שוקולד בחול המועד פסח?

₪180 ילד/ה + מלווה (מגיל 8 ומעלה- אין חובת מלווה).

מה בדיוק מכינים בסדנת שוקולד בפסח?

אני מזהירה אתכם מראש! מדובר בסדנה שוקולדית במיוחד שבה לא רק מכינים שוקולד, יוצרים בשוקולד ומעצבים שוקולד אלא גם מנשנשים שוקולד והרבה 🙂 תבואו מוכנים לזה!

בסדנה נכין פצצות שוקולד שהן בעצם כדורים חלולים משוקולד ממולאים בהפתעות שלאחר מכן מכניסים לתוך ספל ושופכים חלב חם ליצירת פיצוץ של משקה. בנוסף, נכין גם טבלאות שוקולד בעיצוב אישי במבחר תוספות, פירמידה משוקולד ואיך לא.. חטיפי מצות שוקולד טעימים להפליא 🙂

לאילו גילאים מתאימה סדנת שוקולד פסח?

הסדנה מתאימה מגילאי 4-16. מגיל 4 (בליווי מבוגר) ומגיל 8 ניתן להגיע ללא מלווה.

מה משך הזמן של סדנתשוקולד בפסח?

הסדנה אורכת בין שעה וחצי לשעתיים.

מהם התאריכים שפנויים לסדנת שוקולד?

סדנת שוקולד בפסח בצפון

התאריכים שפנויים הם על בסיס כל הקודם זוכה (7 ילדים- מכסה מקסימלית בסדנה), אז כדאי למהר לשריין את התאריך הרצוי. במידה והתאריך אינו פנוי כאן בהרשמה, ניתן לרשום לי תחת הערות את רצונכם להיכנס לרשימת המתנה (במידה ויהיה ביטול הגעה לסדנה). קיום הסדנה מותנה ברישום של 5 ילדים.

  • נסגרה הרשמה לסדנאות שוקולד פסח 2024

מה ההבדל בין סדנת פצצת שוקולד לסדנת שוקולד בפסח?

סדנת שוקולד בפסח היא עם בונוסים שקשורים לחג- פירמידה משוקולד וחטיפי מצות משוקולד.

וואו! נראה מושלם ונשמע כיף! איך ניתן להירשם?

מבטיחה שתהנו מכל רגע בסדנת שוקולד בחג פסח בסטודיו מתוק מתוק עם לירון רופא. נרשמים במספר 054-4240134 או שולחים הודעה ב- וואטסאפ לירון רופא או נרשמים פה בתחתית העמוד. לאחר ההרשמה פה באתר, אישור סופי יישלח של הרשמה לסדנת שוקולד בפסח לוואטסאפ.

סדנאות בחג פסח לירון רופא
דילוג לתוכן