רעיונות ליום המשפחה לירון רופא
חגים ואירועים,  יום המשפחה

רעיונות ליום המשפחה

מחפשים רעיונות ליום המשפחה? הכנתי עבורכם רשימה מטורפת עם כל מה שאתם צריכים ליום המשפחה.

מתנות ליום המשפחה לירון רופא
אלבום ליום המשפחה לירון רופא

אלבום זו מתנה שתמיד מרגשת אותי. תמונות שמזכירות ומנציחות רגעים יפים מהעבר. ניתן להעניק מתנה ליום המשפחה אלבום כיס שכריכתו מעוצבת עם המשפט- "לעוד המון רגעים משפחתיים יחדיו". ניתן לבחור כריכה שונה, לתת לילדים לצייר, לכתוב ברכה ומה שרק תרצו 🙂 כנסו למדריך המלא ליצירת אלבום משפחתי.

עטיפות לשוקולד יום המשפחה לירון רופא

אין דבר שיותר מקרב לבבות מאשר שוקולד ולכן זה ביום המשפחה זה כל כך מתבקש להכין עטיפה לשוקולד מעוצבת. ניתן לבחור עטיפה לשוקולד להורדה שהיא כבר מעוצבת או עטיפה לשוקולד ריקה להדפסה לעיצוב שלכם.

ערכה ביתית להכנת גלידה לירון רופא

ערכה מושלמת להכנת גלידה ביתית טעימה בטירוף. מארז גלידה משפחתית מתאים לפעילות משפחתית חוויתית שבה תכינו גלידה בכמה טעמים, תלמדו מתכון קל להכנה לגלידה וכמובן לאחר לילה במקפיא תאכלו גלידה ביתית כל כך טעימה שאחריה לא תקנו יותר גלידות בסופרים.

ספל להכנת עוגת שוקולד חמה לירון רופא

לצד הברכה "לעוד הרבה רגעים משפחתיים מתוקים", העניקו ליקרים לכם מכל ספל מתוק להכנת עוגת שוקולד חמה במיקרוגל. עוגה הכי טעימה שיש בדקת עבודה! זה שוס!

פעילויות ליום המשפחה לירון רופא
משחק משפחתי אמת או חובה

משחק אמת או חובה כיפי שמתאים לפעילות למשפחות. אנחנו אישית נהננו מאד וזה גרם לנו לצחוק הרבה ולגלות דברים חדשים אחד על השני. קנינו את המשחק למשפחה בצומת ספרים.

ערכת דונאטס שוקולד להכנה עצמית - לירון רופא

אם אתם מחפשים פעילות למשפחה שתכלול אלמנט מתוק וטעים, זה המארז עבורכם! מארז שבו תקשטו מיני דונאטסים אפויים בשוקולד חלב ושוקולד לבן חם, תפזרו מגוון של תוספות ולפני שתספיקו לצלם, כבר תזללו את הכל 🙂 לפרטים נוספים על המארז- מארז דונאטס DIY

רעיון לפעילות משפחתית לירון רופא

רעיון לפעילות משפחתית הכי כיפית שיש- משחק נחש מי. כל אחד מהמשתתפים שם על ראשו כתר שבו יש כרטיסיה עם ציור שהוא איננו ראה. באמצעות שאלות של כן ולא הוא צריך לנחש מה יש על ראשו. אני קניתי את המשחק ב-Flying Tiger

שוקו על מקל משוקולד לירון רופא

הכינו עם הילדים מקלות שוקו טעימים להפליא. פעילות למשפחה מתוקה במיוחד עם חומר גלם האהוב עלי במיוחד- שוקולד. היכנסו לכאן כדי להבין איך מכינים מקלות שוקולד?

רעיון לפעילויות משפחתיות לירון רופא

אין יותר כיף ממשחק פנטומימה משפחתי! ניתן לקנות קלפי פנטומימה או להכין קלפי פנטומימה לבד (עם תמונות של בני המשפחה ודברים שקשורים למשפחה). אני קניתי את המשחק ב-Flying Tiger

כדורי שוקולד קלים להכנה לירון רופא

רעיון לפעילות ליום המשפחה- בית קפה משפחתי ביתי. הכינו ביחד תפריט ובו תקבעו מה יהיה ניתן להזמין בבית קפה. הכינו כדורי שוקולד / עוגיות / עוגה בחושה, ערכו את השולחן בצורה יפה ושבו בבית קפה ביתי הכי מפנק שיש. היכנסו למתכון לכדורי שוקולד קלים להכנה.

סדנת שוקולד משפחתית בכרמיאל לירון רופא

אם כבר ראיתם סרט יחדיו, הלכתם למסעדה, טיילתם בים, ביקרתם בכל משחקיה אפשרית ובא לכם פעילות משפחתית שונה ומיוחדת, אני כאן 🙂 סדנת שוקולד משפחתית חוויתית, מעצימה, מגבשת והכי טעימה שיש. לפרטים נוספים היכנסו לכאן- סדנאות שוקולד למשפחות.

דילוג לתוכן