פיצה שוקולד מתכון לירון רופא
מתכונים לילדים,  קינוחי שוקולד

מתכון פיצה שוקולד

רעיון לקינוח קל להכנה שתמיד כיף לנשנש- פיצת שוקולד / פיצה נוטלה / חלת שוקולד / חלה עם שוקולד. כל אחד שיבחר לו את השם שהכי מתאים עבורו 🙂

אצלנו כל יום חמישי ערב / שישי בצהריים אני מכינה בצק לחלה להפרשת חלה. עם 2 ק"ג בצק אני מכינה חלות לשבת, פיצות לארוחת צהריים של שישי או חמישי ערב ופיצה שוקולד לקינוח. בקיצור- ארוחת פחמימות בדיוק כמו שאני אוהבת.

בשביל המשימה הזו יש לי שני עוזרים- איתי וליבי. איתי בדרך כלל אחראי על רידוד הבצק והכנת הפיצות האישיות לכל אחד עם התוספות האהובות. וליבי אחראית על הכנת חלות ושבת ואחראית גם על גזרת המתוק- מורחת שוקולד נוטלה בנדיבות על גבי הבצק ומפזרת תוספות לשחיתות מירבית.

  1. הכינו בצק לפי המתכון המושלם שכאן- מתכון לבצק חלה
  2. רדדו את הבצק בעזרת מערוך
  3. מרחו בנדיבות שוקולד נוטלה (אני מעדיפה נוטלה במאפים חמים, לטעמי יוצא הרבה יותר טעים מכל ממרח אחר).
  4. פזרו תוספות במידה ותרצו- פצפוצי שוקולד לבן, פצפוצי שוקולד חלב, פצפוצי שוקולד מריר, שוקולד קינדר בואנו, שוקולד מילקה, שוקולד הרשיז, אוריאו, חלבה, מיני מרשמלו, סוכריות M&M'S…
  5. הכניסו לתנור שחומם מראש 180 מעלות למשך 15-20 דקות.
  6. בתאבון! זללו בהנאה ואל תשכחו לנגב את השוקולד שנזל 🙂

  • ניתן לא למרוח ממרח נוטלה ופשוט לפזר קוביות של שוקולד חלב ושוקולד לבן- יוצא מושלם באותה מידה.
  • בא לכם למרוח שוקולד אחר? ניתן למרוח כל ממרח שוקולד שתרצו- שוקולד קינדר בואנו לבן, שוקולד פסק זמן, שוקולד מילקה, שוקולד השחר וכן הלאה.
  • ניתן להשתמש בכל מתכון לבצק שאתם מכירים- בצק לפיצה, בצק לחלה, בצק למאפים אבל מניסיון, המתכון לבצק לחלה שלי כל כך מוצלח שלא הייתי מנסה משהו אחר 🙂

"מתוק מתוק עם לירון רופא" הינו סטודיו מתוק במיוחד, צבעוני להפליא עם אווירה כיפית ומהנה. בסטודיו מתקיימות סדנאות שוקולד, סדנאות אפייה, סדנאות לימי הולדת, סדנאות לזוגות, סדנאות משפחתיות וסדנאות לעובדים. כל הסדנאות מאופיינות בהנאה מקסימלית, נשנוש מירבי והמון… שוקולד 🙂 אם אתם חובבי שוקולד מושבעים זה המקום המושלם עבורכם. מזמינה אתכם לממלכה המתוקה שלי להנות מזמן איכות שאין שני לו, לצבור חוויות וזכרונות שישארו לאורך שנים ורצון עז לחזור שוב לסדנה נוספת.

מוזמנים לקרוא ביקורות על מתוק מתוק עם לירון רופא בגוגל, לעקוב אחרי אינסטגרם Liron Roffe או בפייסבוק לירון רופא לעוד מתכונים קלים להכנה, רעיונות לפעילויות ורעיונות למתנות מקוריות.

דילוג לתוכן