איך מכינים בצק לפיצה ביתית
בית מארח,  חגים ואירועים

"בית מארח"- מה אוכלים?

"בית מארח" , "בית פתוח" , "בית חם" – המון שמות לפעילות גיבוש אחה"צ לילדים. אם גם עליכם הוטלה המשימה לבית מארח, אל דאגה! יש כל כך הרבה רעיונות לפעילויות בבית מארח גם אם מדובר על בית מארח בחגים (לדוגמה- בית מארח בחנוכה).

"בית מארח" כולל בתוכו ארוחת ערב לילדים. בדרך כלל מדובר בארוחת ערב קלילה ונחמדה שלא תלכלך יותר מדי ויהיה לילדים קל ופשוט לאכול. אציג לפניכם רעיונות לארוחת ערב בבית מארח:

מיני פנקייק

מתכון מוצלח למיני פנקייק לירון רופא

אם בא לכם ארוחת ערב מתוקה, לא כל כך בריאה אבל שוברת שגרה, תוכלו להכין לילדים מיני פנקייק עם תוספות לבחירה- שוקולד לבן, שוקולד חלב, שוקולד נוטלה, שוקולד קינדר בואנו, גבינה לבנה, ריבת תות, ריבות בטעמים משתנים, ריבת חלב וכל תוספת שתעלה לרוחכם. אם אתם מחפשים מתכון קל לפנקייקים וסופר מוצלח זה כאן- מתכון למיני פנקייק.

פיצה

איך מכינים בצק לפיצה ביתית

תוכלו כחלק מפעילות לבית מארח לעשות תחנה שבה כל ילד מקבל כדור בצק (שהוכן מראש) והוא צריך לרדד, למרוח רוטב, לבחור תוספות ולפזר גבינות מעל. אחלה פעילות- גם משלב הכנת פיצה וגם אכילתן.

אם אתם מחפשים מתכון לבצק לפיצה מעולה שתמיד מצליח (והוא מתאים גם לחלות) תמצאו כאן- בצק מעולה להכל. גם להזמין פיצה וטרופית זה תמיד טוב ומקל 🙂

במידה ונשאר בצק אני ממליצה להכין גם פיצת שוקולד גדולה שכל הילדים יחלקו יחדיו לקינוח. כל מה שצריך זה לרדד את הבצק, למרוח בנדיבות נוטלה ולפזר תוספות- מיני מרשמלו, פצפוצי שוקולד לבן, פצפוצי שוקולד חלב, עדשי שוקולד וכן הלאה.

איך מכינים פיצת שוקולד לירון רופא

טורטיה קרפ

קרפ טורטיה שוקולד לירון רופא

עוד רעיון נחמד שתוכלו להכין מראש ורק לחמם או שכל ילד יעצב לעצמו את הטורטיה עם כל מה שהוא אוהב בפנים. הרעיון הוא ליצור טורטיה טוסט כזו שבה שמים קטשופ, גבינה צהובה ותוספות שכל ילד אוהב. לצורת קיפול מגניבה לטורטיה טוסט היכנסו לכאן- טורטיה קרפ

פסטה

מה אוכלים בבית מארח

אין ילד שלא אוהב פסטה ברוטב עגבניות. פסטה פשוטה והכי טעימה שיש! אני מאד אוהבת את המתכון לרוטב של חן במטבח- ספגטי אדום של פעם. הרבה פעמים אני אפילו מוותרת על הבצל (מעצלנות) ועדיין היא יוצאת מעולה. היתרון בארוחה כזו בבית מארח- אפשר להכין מראש ופשוט לחמם לפני ההגשה.

ביצים, ירקות וקוטג'

בית מארח ארוחת ערב

ארוחת ערב שיש בכל בית בישראל וילדים הכי אוהבים- ביצים קשות, תפוחי אדמה מבושלים, ירקות, קוטג', בורקסים / לחמניות וסגרתם עניין.

אם אתם רוצים לפנק את הילדים בקינוחים יש המון רעיונות באתר- קינוחים קלים להכנה, קינוחי שוקולד, דונאטס DIY (שיכול לשמש כפעילות), עוגיות חמאה לקישוט ועוד רבים אחרים.

שיהיה בהצלחה בבית מארח ותזכרו- הפשוט תמיד מנצח! אל תנסו לעשות ארוחת ערב גרנדיוזית כי ילדים אוהבים את הפשוט והמוכר 🙂

דילוג לתוכן