מה עושים שיש על השוקולד כתמים לבנים לירון רופא
טיפים שוקולד

למה יש כתמים לבנים על השוקולד?

מכירים את זה שמופיעים כתמים לבנים על השוקולד? רגע לפני שאתם ממהרים לזרוק אותו לפח, תדעו לכם שמדובר בתופעה ידועה שנקראת Fat Blooming ושהשוקולד בכלל לא מקולקל! מדובר בשינוי צבע בעקבות הימצאות השוקולד בטמפרטורה גבוהה.

סדנאות אפייה בצפון לירון רופא-מתוק
סדנאות שוקולד בצפון לירון רופא-מתור

על סדנאות שוקולד מתוק מתוק עם לירון רופא שמעתם? כל מי שמכיר אותי יודע, אני חולת שוקולד בהגזמה. כל קינוח שאני מכינה מכיל בתוכו שוקולד גם אם מדובר רק בנגיעה קטנה 🙂 קינוח פירות עם טוויסט שוקולדי, עוגת גבינה עם ציפוי שוקולד לבן, עוגת וניל עם נגיעות של פצפוצי שוקולד ועוד. בתור חובבת מושבעת של שוקולד, היה לי חשוב שיהיה לי מגוון רחב של סדנאות שמכילות שוקולד כך שכל אחד ואחת יוכלו להתחבר.

בין סדנאות השוקולד יש:

  • סדנת שוקולד לילדים לגילאי 5-8 שבה הילדים מכינים בעצמם עציץ מתוק שהתחתית שלו היא… משוקולד כמובן :), פרחים משוקולד ובשביל לעדן את המתיקות קצפת בצורת דשא.
  • סדנת ממתקים שבעצם היא שילוב של סדנת שוקולד, סדנת גומי, סדנת מרשמלו או בקיצור סדנת מתוקים, שמתאימה לגילאי 8 פלוס. בסדנה אנחנו נכין עציץ מתוק היסטרי! כנסו לקישור כדי לראות תמונות ופרטים על סדנת השוקולד והממתקים.
  • סדנת פצצת שוקולד שמיועדת לחובבי שוקולד מושבעים. בסדנה הזו לא נערב עוד ממתקים או ניצור עציצים אלא נתעסק רק בשוקולד. שמעתם פעם על פצצות שוקולד? על שוקולד בצורות מגניבות שתוכלו להכין לבד בבית? ומה לגבי טבלאות שוקולד בעיצוב אישי? את הכל אנחנו נעשה בסדנת פצצת שוקולד. חשוב לציין שהסדנה עמוסה בעשייה ואורכת לכל הפחות שעתיים.
  • סדנת שוקולד למבוגרים
סטודיו מתוק מתוק עם לירון רופא

סדנאות שוקולד מתקיימות בסטודיו מתוק מתוק עם לירון רופא שנמצא בכרמיאל. הסטודיו מלא בריח מתוק וברגע שנכנסים אליו מבינים שהגעתם למקום הנכון 🙂

רוצים רעיונות להכנת קינוחים משוקולד? יש מלא בבלוג! אציין את הפופולרים:

  • המדריך להכנת טבלת שוקולד ללא תבנית!
  • קבצים להורדה לעיצוב עטיפה לשוקולד– חלק צבעונים, ריקים וחלק לצביעה.
  • מתכון למוס שוקולד ללא ביצים מ-2 מצרכים בלבד. לא תאמינו כמה קל ליצור קינוח מרשים בכלום עבודה.
  • מתכון לעוגת שוקולד הכי טעימה שיש. עוגת שוקולד לילדים, עוגת שוקולד למבוגרים, עוגת שוקולד לימי הולדת, עוגת שוקולד לשישי, עוגת שוקולד למסיבה ותכלס לכל אירוע!
דילוג לתוכן