מתנות מקוריות לסוף שנה- מתוק לירון רופא
חגים ואירועים,  מארזים מתוקים,  משלוח מנות,  מתנות לפסח,  מתנות מקוריות,  סוף שנה,  פורים

ספל מתוק

מחפשים רעיון למתנה מקורית במחיר משתלם? הגעתם למקום הנכון. אמרתם מתוק, הגעתם ללירון רופא 🙂 מתנה מתוקה שמכילה כל טוב לכל מטרה. אם גם לכם נמאס מחיפושים באינטרנט אחר רעיונות למתנות מקוריות, אני כאן כדי לעזור לכם! שמעתם כבר על ספל מתוק לירון?

ספל מתוק כמתנה מקורית לסוף שנה

מכירים את זה שבא לכם משהו מתוק ומושחת אבל אין לכם כוח להתחיל להכין ולהתעסק בהכנת קינוח? או שבא לכם ביס טעים מקינוח מתוק אבל אין מצרכים רלוונטים במקרר? בקיצור, ספל מתוק הוא בדיוק לרגעים האלו שבא לכם משהו מתוק כאן ועכשיו מבלי לדחות סיפוקים.

ספל מתוק ותוך דקה יש לכם עוגת שוקולד חמה טעימה! מדובר שי מושלם למי שיקבל אותו. ספל לירון מתוק מתאים לכל אירוע וכל מטרה- מתנת סוף שנה, מתנות מקוריות לימי הולדת, מתנת הוקרת תודה, מתנה סמלית, מתנה שימושית, מתנה לפרישה, מתנה לברית/ה וכן הלאה.

מה כולל מארז ספל לירון מתוק?

עוגת שוקולד בספל- מתנה מקורית, מתוקה ושימושית

♡ ספל מהמם וייחודי שנשאר לשימוש חוזר
♡ תערובת קסמים להכנת העוגה
♡ פצפוצי שוקולד לבן ושוקולד חום
♡ מיני מרשמלו (לא חובה להכניס לתערובת)
♡ הוראות הכנה פשוטות שמצריכות תוספת של שני מצרכים שיש בכל בית.
♡ אריזת צלופן

מה רמת הקושי של הכנת עוגת שוקולד במיקרוגל?

במתוק מתוק עם לירון רופא יש רק קינוחים קלים להכנה, קינוחים פשוטים שיקצרו מלא מחמאות וקינוחים שלא תבינו איך לא חשבתם על זה קודם 🙂 מניסיון, אם אתם קונים מתנה למישהו אחר, תקנו גם לעצמכם… כי אחרי שמקבל המתנה ינסה, יטעם וירעיף עליכם מלא מחמאות, אתם לא תתאפקו ותזמינו אחד לעצמכם.

מה צריך בשביל להכין עוגת שוקולד בספל?

♡ מיקרוגל
♡ כפית לערבב את כל המצרכים יחדיו
♡ שני מצרכים שיש בכל בית בישראל

מה העלות של הספל?

ספל מתוק עם כל התכולה שלו (שמפורטת מעלה), כולל הקדשה אישית עם עטיפת צלופן- ₪39 שקלים ליחידה. להזמנות ופרטים נוספים: מתוק מתוק עם לירון רופא- 054-4240134

למי מתאים ספל מתוק לירון?

לכל מי שאוהב מתוק ולא רוצה לעבוד קשה 🙂 מדובר במתנה שכל אחד ישמח לקבל מכיוון שמקבלים ספל שווה במתנה ועוגת שוקולד טעימה במיוחד בכלום עבודה. הרי מי לא אוהב קינוח קל להכנה וטעים ברמות?.

לאילו אירועים מתאים הספל?

המתנה מתאימה לכל אירוע שיש:

♡ מתנה ליום הולדת- כי אין דבר כזה חגיגה של יום הולדת בלי עוגת שוקולד. ובכללי, תמיד ניתן לתת שי צנוע ליום ההולדת ולצרף ברכה מקורית בנוסף- לאדם הכי מתוק שאני מכירה, תמשיכי להיות הכי מתוקה בדיוק כמו שאת…
♡ מתנת סוף שנה- כל סוף שנה אותו סיפור… מה קונים לצוות החינוכי כאות תודה על ההשקעה בילדינו? איך ניתן להגיד תודה במחיר סמלי שיתאים לכולם? הרי ההוצאה הולכת וגדלה ככל שיש יותר ילדים ובכללי לכל ילד יש כמה צוותי חינוך שבדרך כלל מתייחסים אליהם במתנות סוף שנה. תמיד יש את הרצון להעניק מתנה סמלית, מתנה מקורית, מתנה ייחודית ובקיצור מתנת הוקרה לסוף שנה.

איך אפשר למצוא מתנה מקורית במחיר סמלי למורה, לגננת, לסייעת, למרצה, למתרגל או למטפלת? הקושי הוא למצוא מתנה מקורית שתהיה גם מתנה אישית וגם מתנה שימושית. לקראת סוף שנה זו הזדמנות מעולה להוקיר תודה לצוותים החינוכיים. ספל מתוק לירון מושלם בשביל מטרה זו. מדובר במתנה שימושית במיוחד שניתן לצרף אליה ברכה- תודה על שנה נפלאה ושיהיה חופש מתוק במיוחד.
♡ מתנת פרישה- יציאה לפנסיה זו סיבה למסיבה ולכן אין כמו עוגת שוקולד להשלמת האווירה. ניתן לצרף לספל מתוק לירון, ברכה מקורית ושנונה, כגון: אין כמו פנסיה! שיהיה לך מתוק במיוחד כל הזמן!
♡ מתנה לברית/ה- ספל מתוק לירון הוא מושלם עבור ההורים הטריים. הרי אין בדיוק זמן לעמוד ולהכין קינוח שוקולד מושקע, כי יש תינוק חדש בבית אז זה הפתרון המושלם. ניתן לצרף ברכה מתאימה- משהו מתוק ללילה ללא שינה, תמיד תזכרו שבסוף הכל מתוק…
♡ מתנה לבת / בר מצווה- מתנת שוקולד צנועה וסמלית שמראה על מחשבה עבור חוגג/ת בת / בר המצווה. ניתן לצרך ברכה, כגון: לילד הכי מתוק שיש, הגיע הזמן לחגוג בת מצווה לילדה הכי מתוקה!

ובכללי, אם בא לכם לשמח מישהו בחגים או בימים של שגרה, ספל מתוק יעשה בשבילכם את העבודה.

איך ניתן להזמין ספל מתוק?

להזמנות, דברו איתי- 054-4240134 או שלחו לי הודעה בפייסבוק מתוק מתוק עם לירון רופא או באינסטגרם Liron Roffe

מחפשים ימי גיבוש למורים? ימי כיף לגננות? מחפשים פעילות שוברת שגרה לצוות החינוכי? מוזמנים לדבר איתי ולקבל רעיונות לפעילויות מגבשות וסדנאות מתוקות שישאירו לכם טעם של עוד.

עוד רעיונות למתנות מתוקות וטעימות ניתן למצוא במתנות מקוריות בבלוג מתוק מתוק עם לירון רופא.

דילוג לתוכן