למה אוזני המן נפתחות באפייה- לירון רופא
פורים

למה אוזני המן נפתחות באפייה?

פורים ממש בפתח… וזו הזדמנות מצוינת לדבר על התופעה הידועה- אוזני המן שנפתחות באפייה. איזה מעצבן זה, נכון? מצאתם מתכון לאוזני המן, קניתם את כל המצרכים לאוזני המן, הכנתם עם הילדים אוזני המן ובזמן האפייה כל האוזני המן נפתחו, השוקולד נזל והתבאסתם על כל ההשקעה.

אני אומרת, מספיק עם אוזני המן שנפתחות בתנור! יש 4 טיפים קלים שאיתם תצליחו להכין אוזני המן מושלמות שלא נפתחות באפייה בתנור:

  • הקפאה לפני אפייה- סדרו את אוזני המן על מגש תנור והכניסו למקפיא ל-15-30 דקות. לאחר ההקפאה הכניסו את העוגיות ישר לתנור החם והנה לכם אוזני המן שלא נפתחות לעולם.
  • לפני עיבוד הבצק, קררו אותו במקרר במשך שעה. פעולת הקירור מקלה על העבודה עם הבצק וגורמת לכך שהבצק לא ייפתח באפייה.
  • וודאו שהמילוי לא נוזלי מדי. אם מרגיש לכם נוזלי, הוסיפו לו מעט אגוזים/ שקדים/ פתי בר טחון. מילוי מומלץ- נוטלה וממרח תמרים.
  • הדקו את הפינות בזמן עיצוב הבצק לפני ההקפאה. יש שאומרים שהרטבת האצבעות במים לפני ההידוק עוזרת לאוזני המן להישאר שלמות בתנור (גילוי נאות- לי עובד גם בלי מים)

ארבעת הטיפים לאוזני המן שלא ייפתחו באפייה:

אם אתם במקרה מחפשים משלוח מנות יצירתי, משלוח מנות מקורי, משלוח מנות סמלי, משלוח מנות קל להכנה, עטיפות שוקולד מעוצבות להורדה והדפסה בחינם לחג פורים ועוד מלא רעיונות לחג פורים, שווה להציץ!

דילוג לתוכן