משלוח מנות מקורי לירון רופא
חגים ואירועים,  משלוחי מנות,  משלוחי מנות DIY,  פורים

משלוח מנות איקס עיגול

במתוק מתוק עם לירון רופא תמצאו לא מעט משלוחי מנות יצירתיים, משלוחי מנות מקוריים ובקיצור- משלוחי מנות עם חשיבה מחוץ לקופסה, לדוגמה: משלוח מנות החיים שלנו תותים, משלוח מנות מהסרטים ומשלוח מנות בייגלה שוקולד.

אם אתם מחפשים משלוח מנות סמלי וצנוע שתוכלו להעניק ליקרים לליבכם ולהראות להם שחשבתם עליהם, זה המשלוח מנות שלכם! הרעיון הוא ליצור משלוח מנות מתוק שהוא בעצם משלוח מנות משחק. הרי תמיד משלוחי מנות מיועדים לאכילה בלבד, אז למה לא להפוך אותם למעניינים יותר? לפני אכילת העוגיות (שטעימות בצורה קיצונית) יהיה משחק כיפי של איקס עיגול 🙂

איך מכינים משלוח מנות איקס עיגול?

  1. מדפיסים את דף המשחק על בריסטול (להורדת קובץ משחק איקס עיגול). ניתן ורצוי לצרף ברכה.
  2. מכינים עוגיות חמאה טעימות, מתכון מומלץ הוא של ניקי- עוגיות חמאה. חשוב להכין 2 סוגים של עוגיות חמאה בשביל 2 שחקנים. ניתן לשים תוספות שונות מעל, ניתן להכין עוגיות חמאה בטעם שוקולד על ידי הוספת קקאו, ניתן לקרוץ עוגיות בצורות שונות וכדומה.
  3. לאחר הכנת עוגיות החמאה וקירורן, מכניסים אותם לשקית אורגנזה או צלופן וסוגרים היטב על מנת לשמור על טריותן.
  4. לתוך צלופן מכניסים את דף המשחק ואחריו את עוגיות החמאה הארוזות.
משלוח מנות לא רק טעים!
משלוח מנות לאחר אריזה, שווה לא?

מחפשים עוד רעיונות למשלוחי מנות לפורים? באתר תוכלו למצוא המון רעיונות למשלוחי מנות מקוריים, טעימים והכי שווים שיש. מה לגבי רעיונות לאטרקציה בחג פורים? במתוק מתוק עם לירון רופא, תוכלו להנות מסדנת שוקולד באווירה פורימית חגיגית. לפרטים והרשמה- סדנה שוקולד לפורים.

דילוג לתוכן