סדנת שוקולד משפחתית בצפון לירון רופא
טיפים ליום הולדת,  יום הולדת,  יום המשפחה

למה כדאי להגיע לסדנת שוקולד משפחתית?

ביני לבין השוקולד יש סיפור אהבה עתיק יומין. אני חולקת את האהבה הזו עם כל מי שקרוב אלי- משפחה וחברים באירועים מיוחדים- ימי הולדת, בריתות, בת מצוות לצד אירועים שבשגרה. רוב הזמן תמצאו אותנו בפעילות שוקולדית טעימה. והשאלה היא – למה? מה כל כך מיוחד בשוקולד שהופך כל פעילות שלו לכל כך כיפית ומעיצמה? קודם כל נתחיל בתשובה המובנת מאליה- כי זה טעים! וכאן מתבקש המשפט- "תשעה מתוך כל עשרה אנשים אוהבים שוקולד. העשירי תמיד משקר". אין אחד שלא אוהב שוקולד. לא משנה איזה שוקולד- שוקולד חלב, שוקולד לבן, שוקולד מריר ולכן כל פעילות שכוללת שוקולד היא כל כך כיפית ומהנה.

אבל בכל זאת אם אתם מתעקשים לדעת מהן הסיבות שבגינן כדאי לבוא לסדנת שוקולד משפחתית, אני אמנה בפניכם 5 סיבות עיקריות לכך שכדאי להגיע לסדנת שוקולד משפחתית:

למה כדאי לבוא לסדנת שוקולד לירון רופא

שוקולד הוא חומר גלם שגורם לקירוב לבבות. בסדנת שוקולד משפחתית נוצרים "קליקות" הכוונה היא למעין חיבורים שונים ולפעמים בלתי צפויים בין בני המשפחה – מקטן עד גדול לצורך יצירה משותפת מלאה בשוקולד. יש הרגשה שפתאום "מגלים אחד את השני" בסדנת שוקולד והתקשורת נעשית יותר משוחררת, פתוחה ומהנה.

סדנת שוקולד מגבשת לירון רופא

עבודת צוות, עזרת הדדית ופרגון באים לידי ביטוי בסדנת שוקולד משפחתית ב"מתוק מתוק עם לירון רופא". אתם תיצרו בשוקולד ביחד ולחוד, תעצבו שוקולד, תכינו שוקולדים, תתלכלכו בשוקולד ותטעמו בשוקולד- כל זה גורם לגיבוש משפחתי כיפי, טעים ומהנה.

סדנאות שוקולד למשפחה לירון רופא

אנחנו משפחה שאוהבת מתנות חוויה. הכוונה היא להעניק מתנה שהיא בעצם זמן איכות כיפי לכל המשפחה. עשינו כל כך הרבה סדנאות משפחתיות, היינו במסעדות, חדרי בריחה, פעילויות ימיות ומה לא. אם גם אתם אוהבים חוויות משפחתיות ולהעניק ליקרים לכם מתנה מקורית וייחודית שתדעו שסדנת שוקולד משפחתית יכולה להיות אחלה מתנה 🙂 מתנה טעימה שתיצור זכרונות מתוקים למשך זמן ורוב הסיכויים שתרצו לחזור לחוויה הזו שוב ושוב.

סדנת שוקולד משפחתית לכל הגילאים לירון רופא

הכי כיף בסדנת שוקולד משפחתית זה העובדה שזו סדנה שמתאימה לכל הגילאים- מקטן עד הכי גדול. כולם נהנים בסדנת שוקולד מכינים מלא תוצרים טעימים משוקולד.

סדנאות שוקולד למשפחה בצפון לירון רופא

אין כמו המשפחה. לא משנה מה יקרה, המשפחה תמיד תישאר 🙂 מכיוון שמשפחה היא הדבר הכי חשוב בחיינו, בסדנאות השוקולד ב"מתוק מתוק עם לירון רופא" יש דגש על זמן איכות משפחתי שכולל משחק עם המון תובנות, מסרים ומחמאות שכמובן נשחק לצד עוגת שוקולד חמה.

רוצים עוד פרטים על סדנת שוקולד משפחתית של מתוק מתוק עם לירון רופא? מוזמנים לדבר איתי- 054-4240134, להשאיר לי הודעה כאן בתחתית העמוד, באינסטגרם Liron Roffe או בפייסבוק לירון רופא

    דילוג לתוכן