סדנאות שוקולד בכרמיאל לירון רופא
חגים ואירועים,  חנוכה,  סדנאות לילדים

סדנת שוקולד בחנוכה

בימים אלו אנחנו נמצאים בתקופה של חוסר וודאות, מלחמה על הבית והמון כאב ועצב. מרגיש שכולנו באותה סירה וה"ביחד" גורם לתקופה הזו להרגיש קצת יותר טוב (עד כמה שאפשר, כן?). אני יודעת שקשה ליהנות בתקופה הזו, קשה לצאת מהבית והכל מרגיש קשה ומורכב. תנו לי להקל עליכם ולדאוג לזמן איכות כיפי לילדיכם ולכם.

אז… מה אתם עושים בחנוכה 2023? אם אתם מחפשים פעילויות לילדים בחנוכה, אטרקציות בחופשת חנוכה או אולי בילוי משותף הורים וילדים בחג החנוכה, הגעתם לכתובת הנכונה!

בסטודיו מתוק מתוק עם לירון רופא כל חג הופך לחגיגת שוקולד. חגיגה שבה מכינים עם שוקולד, מנשנשים שוקולד, יוצרים עם שוקולד, לומדים על שוקולד, נהנים עם שוקולד ובסופו של דבר יוצאים עם חיוך מאוזן לאוזן מרוח ב… שוקולד 🙂

אם אתם מחפשים סדנת שוקולד קלאסית, כזו שמכינים שוקולד על מקל או מדביקים בית משוקולד, זו לא הכתובת! סדנת שוקולד בחנוכה עם לירון רופא הינה סדנת שוקולד מעשית, סדנת שוקולד לא שגרתית עם תוכן מקצועי ומעשיר. סדנת שוקולד שהיא בעצם חוויה מתוקה להורים ולילדים יחדיו.

סדנת שוקולד בחנוכה לירון רופא

סדנה בחנוכה לילדים ולהורים הינה סדנת שוקולד גדושה בעשייה שכל כולה על טהרת השוקולד (אך לא רק!):

  • נכין פצצות שוקולד מטריפות שהן בעצם כדורים משוקולד חלולים עם תוספות שלאחר הסדנה תשפכו עליהם חלב חם וזה יתפוצץ לשוקו טעים במיוחד (ראו סרטון מטה).
  • טבלאות שוקולד עם תוספות מפתיעות בעיצובים מקוריים
  • סביבונים אכילים
  • מקלות ממתקי דונאטס
  • וכמובן איך לא- נטבול שוקולד עם תוספות שונות ונשנש בין יצירה לעשייה.

למה כדאי להגיע לסדנת שוקולד בחנוכה לירון רופא

תגידו לי רגע, צריך סיבה בשביל לבוא להנות מאווירה טובה, חברה כיפית והמון שוקולד? מבחינתי לא באמת צריך סיבה לחגוג עם שוקולד אבל אם אתם מחפשים סיבות, אמנה לפניכם מספר סיבות להגיע לסדנת שוקולד בחנוכה במתוק מתוק עם לירון רופא:

  1. טעים פה! בטירוף! תכינו את עצמכם לנשנושים ללא הפסקה בתוספת שוקולד חלב ושוקולד לבן שזה בכלל מושלם.
  2. לומדים פה! תלמדו איך עובדים עם שוקולד, איך מקשטים עם שוקולד ואיך מכינים קינוחים מטריפים משוקולד ממצרכים שיש בכל בית בישראל.
  3. יוצרים פה! ילדים והורים ולעיתים רק הילדים (ההורים מאד רוצים להשתתף אבל הילד משתלט על הכל ולא רוצה שום עזרה :)) מכינים בעצמם טבלאות שוקולד, פצצות שוקולד, ארטיק משוקולד ומטבעות שוקולד והכל בצורה יצירתית ומקצועית.
  4. נהנים פה! מוזמנים לקרוא חוות דעת על סדנת שוקולד של לירון רופא בגוגל. המון מבקרים בסדנת שוקולד חוזרים שוב לאותה סדנה או בוחרים לחגוג יום הולדת בסדנה אחרת בסטודיו מתוק מתוק עם לירון רופא.
  5. מכירים פה! סדנאות שוקולד נפתחות כל חודש לקהל הרחב בתאריכים שונים וזה גורם לכך שאתם נפגשים עם ילדים והורים אחרים ולפעמים נוצר קליק.
  6. משקיעים פה! יש את הרגע שכל אחד מהמשתתפים מקבל שוקולד לבן ושוקלד חלב, תוספות בצד ויד חופשית ליצור מה שבא לו. זה הרגע שבו הסטודיו נהיה שקט וכולם נמצאים בריכוז שיא. מדהים לראות איך כל אחד ואחת יוצרים מאותם חומרים קינוחים שונים ונפלאים.

סדנת שוקולד חנוכה לירון רופא

סדנת שוקולד בחנוכה מתאימה מגיל 4 עד גיל 99 🙂 מגיל 4-8 חייב ליווי מבוגר (מבוגר = מגיל 18+). מגיל 8 ניתן להגיע לבד או עם מלווה לבחירתכם.

סדנאות שוקולד צפון חנוכה לירון רופא

סדנת שוקולד בחנוכה מתקיימת בסטודיו מתוק מתוק עם לירון רופא בכרמיאל. ברגע שתיכנסו לסטודיו תבינו מיד שהגעתם למקום הנכון- הצבעוניות, המתוקים והריח הטעים שבאוויר יגרמו לכם לרצות להישאר. או כמו שילד אמר לאביו בסדנה "כשאתה הולך מפה, אני לא הולך. אני נשאר" 🙂

במידה ותרצו לקבוע סדנת שוקולד אצלכם בבית, ניתן לתאם איתי תאריך עם מינימום 10 משתתפים ומקרר ריק בקרבת מקום 🙂

המלצות לסדנת שוקולד לירון רופא

לפני שאני הולכת למקום מסוים, אני תמיד מריצה בדיקה מהירה בגוגל לראות קצת תמונות, לקרוא חוות דעת ולהחליט בסופו של דבר אם המקום / הסדנה / הפעילות מתאימה לי. אני ממליצה לכם בחום לעשות את זה כי זה חוסך עוגמת נפש לעיתים קרובות.

היכנסו כבר עכשיו לגוגל וחפשו מתוק מתוק עם לירון רופא או אולי יותר קצר- שוקולד לירון רופא או פשוט וקל- לירון רופא. לחיים יותר קלים היכנסו לכאן- המלצות לסדנת שוקולד בצפון. תמיד עדיף לראות תמונות, לקרוא כתבות מעניינת עם מתכונים קלים להכנה, לעיין בביקורות וחוות דעת ורק אחרי זה להחליט אם תרצו לבוא לבקר בסטודיו מתוק מתוק עם לירון רופא (מקווה שהתשובה לאחר מכן תהיה כן, כן וכן :))

סדנאות שוקולד בצפון בחנוכה לירון רופא

סדנת שוקולד בצפון חנוכה לירון רופא

הכי פשוט לקבוע סדנת שוקולד בחנוכה!

  1. בוחרים תאריך רצוי לסדנת שוקולד
  2. ממלאים את הפרטים פה למטה
  3. מקבלים וואטסאפ עם אישור הזמנה לסדנה וכל הפרטים

נתראה בע"ה בסדנאות שוקולד חנוכה 2024

דילוג לתוכן