כך תכינו עטיפת שוקולד- מתוק לירון רופא
טיפים שוקולד,  מתנות מקוריות

כך תכינו עטיפה לשוקולד

הידעתם שב-23.7 מתקיים יום הסבתות הבינלאומי? גם אני לא ידעתי! יום שכל כולו מוקדש לסבתות האוהבות שמקדישות לנכדים ולילדים את מלוא תשומת הלב וההקשבה באופן יומיומי. לפני הכל, חשוב לי לציין שבעברית תקינה לא אומרים סבתות אלא סבות (סבתא ברבים). אני עדיין משתמשת במילה סבתות כי זה יותר קליט ומובן 🙂

קבלו רעיון אדיר למתנה מקורית, מתנה סמלית, מתנה קלה להכנה, מתנה מתוקה שמכילה שוקולד 🙂 כל מה שתצטרכו זה מדפסת וחפיסת שוקולד שתרצו להעניק במתנה. ניתן להשתמש ברעיון הזה לכל מטרה ולאו דווקא ליום הסבתות. ניתן לתת את זה כמתנה בחגים, מתנת סוף שנה, מתנה כאות תודה, מתנה לחברה, מתנה לבן זוג, מתנת החלמה מהירה וכן הלאה. באתר תוכלו למצוא עטיפות לשוקולד מעוצבות להורדה והדפסה בחינם לשלל אירועים וחגים- עטיפה לשוקולד ליום המשפחה, עטיפות שוקולד לחג פורים.

אם תרדו עוד קצת למטה תראו שיש גם תבנית לעטיפת שוקולד, אותה תוכלו לעצב לבד ולהכין עיצוב אישי לחפיסת שוקולד לפי אותו אירוע או עם הקדשה אישית לאדם מסוים.

איך מכינים עטיפה לשוקולד?

זוכרים את הכלל המנחה ב"מתוק מתוק עם לירון רופא"? מתכונים ורעיונות קלים להכנה, טעימים ויצירתים 🙂 ברעיון הבא יש את כל שלושת באלמנטים שהזכרתי:

  • מתכון קל להכנה- הכי קל שיש! הולכים לסופר וקונים שוקולד שאוהבים. אם תרצו להשקיע ולהכין קינוח קל להכנה, תוכלו להיכנס לקטגורית מתכונים קלים להכנה בבלוג.
  • מתכון טעים- ברור שטעים! אתם בוחרים את השוקולד האהוב עליכם.
  • רעיון יצירתי- בשביל שהמתנה תהיה עם פאן אישי ולא סתם שוקולד שנקנה בסופר, עיצבתי עבורכם עטיפה לשוקולד שאותה תוכלו להדפיס, לגזור ולהדביק על גבי השוקולד. רעיון לשדרוג- יש גרסה להדפסה: עטיפה לשוקולד לצביעה. תנו לילדים לצבוע את העטיפה וכך המתנה תקבל פאן אישי ומרגש במיוחד.
עטיפת שוקולד לירון רופא
איתי מכין לסבתא עטיפת שוקולד

אז.. איך מכינים עטיפת שוקולד?

בוחרים עיצוב רצוי מבין חמשת העיצובים הבאים: (יש עיצוב ריק אם בא לכם לכתוב משהו שונה)

עטיפות לשוקולד בעיצוב סטנדרטי
עטיפה לשוקולד ריקה לעיצוב לירון רופא
עטיפה לשוקולד ריקה לעיצוב אישי
  • מדפיסים את העיצוב הרצוי
  • מקשטים במידת הצורך וגוזרים לפי הקווים.
  • מורחים על גבי השוקולד דבק ומדביקים את האריזה.
עטיפת שוקולד בעיצוב אישי

עוד רעיונות לציון יום הסבתות הבינלאומי:

דילוג לתוכן