מטבעות שוקולד- פעילות לטו בשבט לירון רופא
חגים ואירועים,  ט"ו בשבט

מטבעות שוקולד עם פירות יבשים

דרך יצירתית להגיש פירות יבשים / פירות בט"ו בשבט- מטבעות שוקולד עם פירות מיובשים (ולא רק!). מתאים לאירוח בט"ו בשבט, סדר ט"ו בשבט, פעילות משפחתית לט"ו בשבט, פעילות לילדים בט"ו בשבט ואפילו רעיון לפעילות למבוגרים לט"ו בשבט. כולם אוהבים שוקולד ואם נוסיף לזה קצת מתוק מהפרי, מה טוב!

איך מכינים מטבע שוקולד עם פירות יבשים
  1. המיסו בקערה מזכוכית שוקולד שאתם אוהבים. שימו לב! המסת השוקולד תהיה רק בפולסים קצרים. הכוונה היא שכל 30 שניות להפסיק את החימום במיקרוגל, לערבב את השוקולד ולהחזיר לחימום נוסף. למה ממיסים שוקולד בפולסים קצרים? כל התשובות בכתבה- המסת שוקולד נכונה.
  2. הניחו נייר אפייה על גבי מגש.
  3. באמצעות שתי כפיות, צרו תלוליות של שוקולד על גבי נייר אפייה וקשטו מעל בפירות יבשים או פירות טריים. או לחילופין, הכניסו שוקולד לתוך שקית זילוף. קשרו את שקית הזילוף והכניסו אותה לכוס עם מים רותחים. לאחר שכל השוקולד נמס, גזרו את הקצה שלה והתחילו לזלף.
  4. הכניסו למקפיא לחצי שעה, הוציאו וזללו בהנאה.
מטבע שוקולד עם פירות יבשים לירון רופא
  • זמן איכות כיפי משפחתי ליצירת קינוח טעים.
  • הכרת הפירות, איך הם נראים, מה טעמם ושילוב עם שוקולד
  • שיחה על ט"ו בשבט, למה חוגגים את החג? מה משמעויות החג? משמעות המילה אילן וכן הלאה.
  • חלק מפעילות לט"ו בשבט- מעשה בשקיק אחד. שבה קוראים סיפור, צובעים דף צביעה, מכינים דמויות על מקל ארטיק ויוצרים הצגה. בסיפור מסופר על בננה, תפוז, תאנה, שקד ותמר שרוצים כל אחד בתורם להיכנס לשקיק שעף ברוח. בשביל שהילדים יכירו טוב יותר את הפירות שבסיפור ניתן לתת להם לטעום אותם ולהכין איתם מטבעות שוקולד.
הכנת מטבעות שוקולד לירון רופא
דילוג לתוכן