סדנת שוקולד בחופש הגדול לירון רופא
אטרקציות לילדים,  חופש גדול

סדנת שוקולד בחופש הגדול

אם גם אתם מחפשים פעילויות שאפשר לעשות עם הילדים בחופש, רעיונות כיפיים לפעילויות עכם הילדים, אטרקציות לילדים בחופש הגדול או אתם שואלים את עצמכם- מה עושים בחופש הגדול 2023? יש לי את התשובה עבורכם- סדנת שוקולד מיוחדת לחופש הגדול.

אם ביקרתם פעם בסדנאות שוקולד, אתם בטח מצפים לסגנון מסוים של סדנה. חשוב לי לציין שמתוק מתוק עם לירון רופא, לא מדובר בסדנת שוקולד רגילה, אלא סדנת שוקולד ייחודית שבה כל אחד ואחת עובדים על התוצרים השוקולדים שלהם ולוקחים קופסה מהודרת עם מלא שוקולדים הביתה.

מה עושים בסדנת שוקולד לירון רופא
  • יוצרים בשוקולד, טועמים שוקולד, מנשנשים תוספות עם שוקולד, מכינים שוקולד ויוצאים עם חיוך מלא ב… שוקולד!
  • כל משתתף יכין שלוש פצצות שוקו. הכוונה היא ל-3 כדורים משוקולד חלולים ומעוצבים שבתוכם יש תוספות מגוונות ליצירת שוקו הפתעות. לאחר סיום הסדנה, כל ילד/ה בביתו יניח את פצצת השוקולד בספל וישפוך מעליה חלב חם. לאחר כמה שניות היא תתפוצץ, כל ההפתעות מבפנים יצופו ולכם יישאר שוקו הכי טעים שיש עם המון תוספות טעימות.
  • טבלאות שוקולד מעוצבות עם תוספות מגוונות.
  • קישוטי שוקולד שניתן להכין אחר כך לבד בבית ללא שום תבנית או אלמנטים אחרים.
מהם הגילאים לסדנת שוקולד לירון רופא

הסדנה מתאימה מגיל 4-8 בליווי מבוגר ומגיל 8 ניתן להגיע באופן עצמאי או בליווי מבוגר (גיל 18). נתון לשיקולכם 🙂 הסדנה מתאימה עד גיל 16.

סדנת שוקולד הורה וילד כרמיאל לירון רופא

סדנת שוקולד לחופש הגדול מתקיימת בסטודיו מתוק מתוק עם לירון רופא בכרמיאל.  מדובר בסטודיו הכי צבעוני, מתוק ושמח שתראו בחייכם. סטודיו טעים וכיפי שבו תגיעו בשביל ליצור, להכין, להתנסות, לטעום ולהנות. במידה ואתם רוצים אצלכם בבית או בכל מקום אחר (באזור הצפון והמרכז), ניתן לשריין תאריך מראש עם מינימום של 10 משתתפים.

מחיר לסדנת שוקולד לירון רופא

עלות ₪180 עבור משתתף/ת. ילד/ה עד גיל 8 חייב בליווי מבוגר. החל מגיל 8 ניתן להגיע לבד או בליווי מבוגר.

תאריכים לסדנת שוקולד לירון רופא

נגמר חופש גדול 2023. נתראה בע"ה בסדנת שוקולד בחופש הגדול 2024 🙂 יש המון תוכניות לחופש גדול 2024, אטרקציות לילדים בחופש הגדל 2024 ופעילויות לילדים. שווה לחכות 😉

סדנאות שוקולד מתוק מתוק עם לירון רופא
דילוג לתוכן