סדנאות שוקולד בכרמיאל לירון רופא
חגים ואירועים,  סוכות

סדנת שוקולד בסוכות

האם החלטתם מה אתם עושים בחול המועד סוכות? לא מזמן חיפשתם בנרות מה לעשות עם הילדים בחופש הגדול והנה מגיע עוד חופש 🙂 אז אם גם אתם שואלים את עצמכם- מה עושים עם הילדים בסוכות? האם יש פעילות לילדים והורים במהלך חג הסוכות? היכן יש אטרקציה מומלצת בחג סוכות? יש לי את התשובה עבורכם! במהלך חופשת חול המועד בסוכות יתקיימו סדנאות שוקולד במועדים שונים לבחירתכם. סדנאות שוקולד לילדים עם אפשרות למלווה ליצירת זמן איכות כיפי וטעים. זמן שבו נכין קינוחים משוקולד ולא רק! שילוב של ממתקים, מרשמלו, שוקולד לבן ושוקולד חלב להמון יצירות טעימות שכל משתתף יכין בעצמו.

מה עושים בסדנת שוקולד לירון רופא
  • כל משתתף יכין שלוש פצצות שוקו. הכוונה היא ל-3 כדורים משוקולד חלולים ומעוצבים שבתוכם יש תוספות מגוונות ליצירת שוקו הפתעות. לאחר סיום הסדנה, כל ילד/ה בביתו יניח את פצצת השוקולד בספל וישפוך מעליה חלב חם. לאחר כמה שניות היא תתפוצץ, כל ההפתעות מבפנים יצופו ולכם יישאר שוקו הכי טעים שיש עם המון תוספות טעימות.
  • טבלאות שוקולד מעוצבות עם תוספות מגוונות.
  • קישוטי שוקולד שניתן להכין אחר כך לבד בבית ללא שום תבנית או אלמנטים אחרים.
מהם הגילאים לסדנת שוקולד לירון רופא

סדנת שוקולד בחול המועד סוכות מתאימה מגיל 4 עד גיל 99 🙂 את האמת אין גיל שאינו מתאים לסדנת שוקולד במיוחד שהיא כל כולה עם מתוקים ושוקולדים. מגיל 8 אין חובת הגעה עם מלווה.

סדנת שוקולד הורה וילד כרמיאל לירון רופא

סדנת שוקולד בסוכות מתקיימת בסטודיו מתוק מתוק עם לירון רופא בכרמיאל. ברגע שתיכנסו לסטודיו תריחו את ריח השוקולד והמתוק, הצבעוניות תמשוך אתכם פנימה וישר תבינו שהגעתם למקום הנכון, מניסיון 😉 במידה ואתם מתלבטים, תוכלו לקרוא המלצות לסדנת שוקולד בגוגל מאנשים שהיו כבר בסדנאות (חפשו מתוק מתוק עם לירון רופא בגוגל או פשוט לחצו על הקישור).

למה כדאי לבוא לסדנת שוקולד לירון רופא

את האמת לא צריך סיבה מיוחדת בשביל להתפנק בסדנת שוקולד בצפון הכי טעימה שיש, אבל אם אתם מחפשים סיבות, אמנה כמה מרכזיות:

  • זמן איכות כיפי משפחתי, בין חברים, בין הורה וילד, בין סבים וסבתות לנכדים וכן הלאה. מדובר בזמן שבו אתם אחד על אחד, מקדישים זמן להנאה, יצירה והמון מתוק. מבטיחה שלא תתחרטו על כך 🙂
  • סיבה מרכזית ועיקרית- זו לא סתם סדנת שוקולד רגילה. מדובר בסדנת שוקולד מיוחדת ולא שגרתית שבה לא רק תדביקו שוקולד שמגיע מוכן אלא ממש תיצרו בשוקולד, תיגעו בשוקולד, תטעמו בשוקולד ותלמדו על שוקולד.
  • אם אתם חובבים מושבעים של שוקולד זוהי הסדנה עבורכם! הסדנה מכיל שוקולד, שוקולד ועוד קצת שוקולד 🙂 נכין המון קינוחי שוקולד- פצצות שוקולד, טבלאות שוקולד, ארטיק פופיט משוקולד ומטבע שוקולד גדול עם טכניקת עיצוב מיוחדת.
  • אם אתם בחופשה בצפון בסוכות ובא לכם לקנח עם פעילות משפחתית מגבשת ומעצימה, זוהי הכתובת! בכרמיאל ומסביב לה יש המון מה לראות, לעשות ולהנות. אם תצטרכו עוד טיפים לחופשה בצפון מוזמנים לפנות אלי להמלצות לבילויים, אטרקציות וטיולים בכרמיאל והסביבה.
  • מכירים מישהו שחוגג יום הולדת בסוכות? סדנת שוקולד במתוק מתוק עם לירון רופא, זוהי המתנה האולטימטיבית! מתנה מקורית שהיא בעצם חוויה חד פעמית ומתוקה במיוחד.
מחיר לסדנת שוקולד לירון רופא

עלות סדנת שוקולד בסוכות- ₪180 לילד/ה + מלווה (מלווה הינו אדם מעל גיל 18).

יצירת קשר מתוק מתוק עם לירון רופא
תאריכים לסדנת שוקולד לירון רופא

נתראה בע"ה בסוכות 2024 כאשר תחפשו אטרקציות לחג סוכות 2024, פעילויות בחג סוכות 2024 או אולי סדנת שוקולד סוכות 2024

סדנאות שוקולד מתוק מתוק עם לירון רופא

כרגע הרישום סגור. נתראה שנה הבאה בחג סוכות 2024

דילוג לתוכן