סדנאות שוקולד בצפון- לירון רופא
יום המשפחה,  סדנאות לילדים

סדנת שוקולד הורים וילדים

אם חשקה נפשכם בזמן איכות עם הילדים, הגעתם לכתובת הנכונה 🙂 אני מזמינה אתכם להנות מזמן איכות מתוק, כיפי וטעים שכולל עשייה, יצירה, טעימות, התנסות והמון… שוקולד!

נעים להכיר סדנאות שוקולד לירון רופא

סדנת פצצת שוקולד הורים וילדים הינה סדנה מקצועית וחוויתית בו זמנית. כבר בכניסה לסטודיו מתוק מתוק עם לירון רופא, תריחו את ריח המתוק, תראו את הצבעוניות בכל הקירות ותבינו שהגעתם למקום הנכון- בשביל הילדים אבל גם בשבילכם 🙂 מניסיון, ההורים נהננים מסדנת שוקולד לא פחות מהילדים (לפעמים גם יותר).

אם אתם מחפשים סדנת שוקולד קלאסית, כאן זו לא הכתובת… בסדנת שוקולד הורים וילדים, אין שום אלמנט קלאסי. מדובר בסדנת שוקולד מיוחדת, סדנת שוקולד לא שגרתית עם תוכן מקצועי ומעשיר. סדנה שהיא בעצם חוויה מתוקה כדי לחגוג יום מיוחד או על מנת לצאת מהשגרה עם בילוי משותף.

למה כדאי לבוא לסדנת שוקולד לירון רופא
  • סדנת שוקולד הורה וילד, סדנת שוקולד אמא ובת, סדנת שוקולד אמא ובן, סדנת שוקולד אבא ובן, סדנת שוקולד אבא ובת או אולי סדנת שוקולד סבים / סבתות עם נכדים? מדובר בזמן איכות כיפי שבו אתם אחד על אחד יוצרים ומכינים פצצות שוקולד וקישוטי שוקולד מטורפים.
  • שוקולד זה תמיד כיף, שוקולד עם תוספות זה בכלל כיף! בסדנה תזלפו שוקולד על כל מיני תוספות ולא רק 🙂 תוכלו לזלף שוקולד ישירות לפה- כי ככה זה הכי טעים!
  • סדנת שוקולד היא סדנה מגבשת. יש סדנת שוקולד משפחתיות ויש כאלו שהן אחד על אחד. זמן איכות עם הילד/ה שבו אתם יוצרים ביחד קינוחי שוקולד טעימים.
  • תלמדו להכין פצצות שוקו הכי שוות שיש, טבלאות שוקולד בעיצוב אישי וקישוטי שוקולד שתוכלו להכין אחר כך לבד בבית.
  • מתנה מקורית ליום הולדת או לכל אירוע. יש המון שמזמינים שובר מתנה לילד/ה אחרת כי אין דרך יותר נפלאה לחגוג יום הולדת מאשר בסדנת שוקולד במתוק מתוק עם לירון רופא.
  • לא חייב תמיד סיבה להגיע לסדנת שוקולד. ניתן להגיע כי רוצים זמן חוויתי ושונה עם הילדים, אפשר להגיע כי רוצים לציין אירוע מסוים- סיום לימודים, יום הולדת, הולדת אח / אחות וכן הלאה.
  • יש לכם חופש מהלימודים / מהגן? הזדמנות נפלאה לנצל אותו ולצבור חוויה כיפית שתשאיר זכרונות מתוקים לאחר כך בסדנת שוקולד.
  • סדנת פצצת שוקולד היא לא כמו כל סדנת שוקולד קלאסית. בסדנה זו מכינים המון אבל המווווון קינוחי שוקולד ואחר כך לוקחים הביתה וכל המשפחה נהנית מהם.
  • סדנת שוקולד מעשירה ומלמדת שבה כל ילד יוצא עם כלים להכנת קינוחי שוקולד מגניבים בבית.
  • רעיון לבילוי לא רגיל, בילוי מיוחד שיצור זמן איכות כיפי במיוחד.

מה עושים בסדנת שוקולד לירון רופא

לא משנה איך תקראו לזה- סדנת שוקולד אמא ובת, סדנת שוקולד הורה וילד, סדנת שוקולד סבתא ונכד/ה, כמו שאמרתי מדובר בסדנת שוקולד מיוחדת שכל כולה עוסקת בשוקולד! אם אתם אוהבים שוקולד וילדיכם חולה על שוקולד, זו סדנת השוקולד המושלמת עבורם!

  • כל משתתף יכין שלוש פצצות שוקו. הכוונה היא ל-3 כדורים משוקולד חלולים ומעוצבים שבתוכם יש תוספות מגוונות ליצירת שוקו הפתעות. לאחר סיום הסדנה, כל ילד/ה בביתו יניח את פצצת השוקולד בספל וישפוך מעליה חלב חם. לאחר כמה שניות היא תתפוצץ, כל ההפתעות מבפנים יצופו ולכם יישאר שוקו הכי טעים שיש עם המון תוספות טעימות.
  • טבלאות שוקולד מעוצבות עם תוספות מגוונות.
  • קישוטי שוקולד שניתן להכין אחר כך לבד בבית ללא שום תבנית או אלמנטים אחרים.

בסדנת שוקולד הורים וילדים ההשתתפות היא מגיל 4 ומעלה. מתאים גם לגילאי 16 🙂 עד גיל 8 חובה נוכחות הורה / מלווה (מעל גיל 18).

סדנאות שוקולד הורים וילדים מתקיימות בסטודיו מתוק מתוק עם לירון רופא בכרמיאל. מדובר בסטודיו הכי צבעוני, מתוק ושמח שתראו בחייכם. סטודיו טעים וכיפי שבו תגיעו בשביל ליצור, להכין, להתנסות, לטעום ולהנות. כל חודש מפורסמים 2-3 תאריכים חדשים לסדנאות שוקולד שפתוחות לקהל הרחב. מקסימום משתתפים בסדנת שוקולד- 7 ילדים (עם מינימום 5 ילדים).

במידה ותרצו סדנת הורים וילדים פרטית יש אופציה לתאם איתי תאריך לכם באופן אישי או לקבוצה מסוימת של הורים וילדים.

תאריכים לסדנת שוקולד לירון רופא

נפתחה הרשמה לסדנת שוקולד הורים וילדים / סדנה אמא ובת / סדנת הורה וילד לחודש פברואר 2024. יתן להירשם בתחתית העמוד.

סדנת שוקולד סדנת אמא ובת לירון רופא
יצירת קשר מתוק מתוק עם לירון רופא

מחיר לסדנת שוקולד לירון רופא

סדנת שוקולד הורה + ילד/ה הינה ₪180. התשלום מתבצע לפי מספר הילדים ולא לפי מספר המלווים.

סדנאות שוקולד מתוק מתוק עם לירון רופא

ניתן לשריין מקומות פה בתחתית העמוד או שתדברו איתי בטלפון 054-4240134 , רשמו לי בוואטסאפ, דברו איתי בפרטי באינסטגרם Liron Roffe או בפייסבוק לירון רופא או פה ממש למטה.

    דילוג לתוכן