סדנת שוקולד עציץ מתוק לירון רופא
אטרקציה ליום הולדת,  יום הולדת,  סדנאות לילדים,  סדנאות לימי הולדת

סדנת שוקולד וממתקים

סדנת שוקולד וממתקים היא בעצם שילוב של סדנת שוקולד וסדנת מתוקים.

בסדנה נכין עציץ מתוק שכול ועשוי משוקולד בעבודת יד וממתקים טעימים. מדובר בסדנה מתוקה שבה ניצור, נטעם, נתנסה ונקשט בכיף ושמחה רבה.

נעים להכיר לירון רופא סדנאות שוקולד בצפון

שמי לירון ויש לי וידוי- אני חולת מתוק בדגש על שוקולד 🙂 את סטודיו "מתוק מתוק עם לירון רופא" הקמתי מתוך אהבה לאנשים, ממתקים ושוקולד. הסטודיו עטוף בניחוחות של שוקולד והכל פינה בו הוקדשה מחשבה עמוקה ליצירת חלל שיש בו אווירה מתוקה, כיפית ומזמינה. אתם מוזמנים בכיף לממלכה המתוקה שלי שבה מתקיימות סדנאות שוקולד ואפייה שבהן כל החושים עובדים (אבל בעיקר חוש הטעם;))

אם במקרה אתם לא מהצפון ואתם מחפשים סדנת שוקולד במרכז / סדנת ממתקים ושוקולד במרכז, תדעו שאני מגיעה עם מלא מצב רוח והמון מתוק עד אליכם הביתה או לכל מקום שתרצו שאגיע.

סדנת שוקולד וממתקים מתקיימת בכרמיאל אך כמו שכבר ציינתי מגיעה עם סדנאות שוקולד באזור הצפון וסדנאות שוקולד באזור המרכז. אם אתם לא בטוחים שאני מגיעה אליכם, דברו איתי בוואטסאפ באינסטגרם Liron Roffe או בפייסבוק לירון רופא.

סדנת שוקולד לירון רופא עציץ מתוק

אצלנו אין דבר כזה מתוק מדי. זה ממש כמו להגיד- זה טעים מדי 🙂 אם אתם אוהבים מתוק- הסדנה הזו בשבילכם! סדנת שוקולד וממתקים מיועדת לגילאי 8 פלוס ובה ניצור עציץ מתוק טעים במיוחד. מכירים את משלוחי הזרים המתוקים שקיימים היום? כן, כן, אלו שמוכרים במאות שקלים וקונים לימי הולדת, ללידות ואירועים שונים? בדיוק בסגנון הזה (אפילו יותר יפה) אנו נלמד להכין זר מתוק ואף נשדרג אותו בשוקולד אישי שאנחנו נעצב בצורות שונות.

בסדנאות שוקולד עם לירון רופא, כל אחד מהמשתתפים עובד בנפרד ויוצר בעצמו זר מתוק מופלא. הזר המתוק כולל שיפודים מתוקים המכילים גומיקים, מרשמלו בסוגים שונים, טופי ושוקולד על מקלות בעיצוב אישי. נלמד איך מכינים שוקולד בצורות שונות ונקשט אותו כאוות נפשנו.

סדנת עציץ מתוק שוקולד לירון רופא

סדנת שוקולד וממתקים משלבת בעצם בין 3 אהבות- שוקולד, ממתקים ויצירה.

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם או ילדיכם חובבי מתוק מושבעים. לא מדובר בסדנת שוקולד רגילה אלא בסדנת ממתקים מעשית שבה תתנסו, תיצרו, תכינו ותטעמו. כל אחד מהמשתתפים יוצא בסוף הסדנה עם זר שוקולד ומתוקים שהכין לגמרי לבד.

בסדנת שוקולד וממתקים או בשמה המקוצר- סדנת עציץ מתוק נלמד טכניקה להכנת עציצים מתוקים שאותה תוכלו אחר כך ליישם שוב בבית. לאחר הסדנה תוכלו להכין עציץ מתוק כמתנה מקורית ליום הולדת, זר מתוק לקישוט שולחנות באירוע או מכל סיבה שנראית לכם. נסו לבדוק בגוגל כמה עולה זר מתוק 🙂

למה סדנת שוקולד וממתקים היא הסדנה האולטימטיבית עבורכם?

  • בסדנה נלמד ליצור שיפודים מתוקים ללא "מעיכות" וסימנים על גבי השיפוד.
  • נתנסה בהכנת קינוחים בהכנה אישית- שוקולד בעיצוב אישי בצורות שונות ותוספות מפתיעות.
  • נקשט את העציץ במדבקות וואשי טייפ ונלמד שבה העציץ ממתקים יקבל מראה אמיתי.
  • סדנת ממתקים יוצרת שילוב מושלם בין סדנת שוקולד, סדנת יצירה, סדנת גומי וסדנת מתוקים. למה ללכת לכמה סדנאות שונות אם אפשר לעשות הכל סדנה אחת?

מה עושים בסדנת שוקולד עציץ מתוק לירון רופא

סדנת שוקולד וממתקים היא סדנה טעימה במיוחד 🙂 סדנה שבה נכין שוקולד בצורות שונות ובקישוטים מיוחדים, שיפודים מתוקים מלאי כל טוב, נקשט את העציץ כאוות נפשנו ונלמד איך יוצרים זר מתוק ויציב. כמובן שבמהלך הסדנה ננשנש שוקולד חלב ושוקולד לבן עם תוספות. בסוף הסדנה המשתתפים מקבלים את העציץ שהכינו ארוז בצלופן למראה מהודר וחגיגי.

מה צריך לדעת לפני סדנת שוקולד וממתקים
  • מדובר בסדנה מעשית שבה כל אחד מהילדים יוצר, מתלכלך, טועם ונהנה 🙂 הסדנה עצמה גדושה בעשייה ואורכת בין שעה וחצי לשעתיים. זמן הסדנה גמיש ונקבע בהתאם לקצת התקדמות המשתתפים.
  • אצלנו מתלכלכים! אבל אל דאגה 🙂 כל אחד מהילדים מקבל סינר.
  • סדנת שוקולד וממתקים היא סדנה ייחודית ומדהימה שמתאימה כסדנה ליום הולדת, סדנה לבת מצווה, סדנה לבר מצווה, סדנת גיבוש, סדנה לחברות הטובות, סדנת משפחה, סדנת אחים ואחיות, סדנת אמהות ובנות.

שאלות סדנת שוקולד בצפון לירון רופא

לכל שאלה או אם יש שאלות ברבים 🙂 אני כאן! מוזמנים להרים טלפון למספר- 054-4240134, רשמו לי בוואטסאפ, דברו איתי בפרטי באינסטגרם Liron Roffe או בפייסבוק לירון רופא. בנוסף, ניתן להשאיר פנייה כאן בתחתית העמוד ואחזור אליכם בהקדם.

המלצה סדנת שוקולד ליום הולדת לירון רופא
סדנת שוקולד ליום הולדת לירון רופא

    דילוג לתוכן